Back

Προγραμματισμός και Game Developing, AXON Καλαμαριάς

Εργαστήριο σχεδιασμού και δημιουργίας παιχνιδιών

Προγραμματισμός και παιχνίδι με κώδικα!!! Game Developing με την Unity 3D!!! Μάθε να προγραμματίζεις και να διαβάζεις κώδικα σε C#, δημιουργώντας τα δικά σου παιχνίδια!

Λίγα λόγια για τους γονείς… και όχι μόνο!

Στόχοι του προγράμματος είναι οι μικροί προγραμματιστές μας να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, την γλώσσα C#, να κατανοήσουν βασικές έννοιες του προγραμματισμού και τις αλγοριθμικής σκέψης.

Τί είναι όμως ο «αλγόριθμος» που τον συναντάμε παντού; Με απλά λόγια, ένας αλγόριθμος είναι ένα λεπτομερές βήμα-προς-βήμα σύνολο οδηγιών που στόχο έχει την επίλυση ενός προβλήματος για την ολοκλήρωση μιας εργασίας.

Μπορεί, όμως ένα παιδί να κατανοήσει έννοιες και να γράψει κώδικα που εμείς έχουμε διδαχθεί σε πανεπιστημιακό επίπεδο; Είναι αναγκαίο να έρθουν σε επαφή από πολύ μικρή ηλικία;

Η απάντηση ίσως και να σας εκπλήξει… Τα παιδιά έχουν την μοναδική ικανότητα να μαθαίνουν, να «απορροφούν» τη γνώση πολύ πιο εύκολα από τους ενήλικες! Αν και τα παιδιά δεν παίζουν για να μάθουν, το παιχνίδι θεωρείται τρόπος που μαθαίνουν τα παιδιά, αλλά και τρόπος που τα παιδιά «μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν»!

Χρησιμοποιώντας ένα άμεσο, πρωτοποριακό και βιωματικό σύστημα εκπαίδευσης που βασίζεται στην αλγοριθμική σκέψη, ο αυτοσκοπός δεν είναι να μάθουν πολύπλοκες γλώσσες προγραμματισμού, αλλά να μάθουν να σκέφτονται συγκροτημένα,  να διαχωρίζουν ένα-ένα τα στάδια μιας διαδικασίας, να προχωρούν σταδιακά και σταθερά σε κάθε βήμα του ευρύτερου προβλήματος έτσι ώστε όταν φτάσουν στην τελική λύση, να πειραματίζονται – να συγκρίνουν – να αξιολογούν και να συμπεραίνουν, να γνωρίζουν πως προέκυψε η απάντηση και τι πρέπει να κάνουν για να επιλύσουν το ίδιο ή ένα δυσκολότερο πρόβλημα.

Ως προς το περιβάλλον δημιουργίας παιχνιδιού, οι μικροί προγραμματιστές μας εξασκούνται στα παρακάτω:

  • Δημιουργία και επεξεργασία μοντέλων σε δισδιάστατο και τρισδιάστατο περιβάλλον,
  • Παραμετροποίηση ιδιοτήτων και προγραμματισμός τεχνικών στοιχείων του παιχνιδιού,
  • Εισαγωγή εικόνων, ήχων, υφών (textures) στα μοντέλακαι άλλων πολυμέσων,
  • Σχεδιασμόςκαι υλοποίηση της διεπαφής χρήστη,
  • Προγραμματισμός αλληλεπιδράσεων μοντέλων και άλλων στοιχείων του παιχνιδιού,
  • Ανάθεση πλήκτρων σε ενέργειες και χειρισμός,
  • Εισαγωγή σε έννοιες δικτύου και σύνδεσης υπολογιστών για multiplayer λειτουργία,
  • Εξαγωγή του ολοκληρωμένου προγράμματος σε επίπεδο λειτουργικού συστήματος.

Ηλικίες: 11 – 17

en_GBEN